Tupperware



Join Tupperware Today - Register Now!
Anda ingin menjana lebih pendapatan?

Saya ingin mengajak anda di dalam BISNES Tupperware yang mudah dan murah tanpa risiko tinggi. Anda tidak perlukan ribuan RM untuk memulakan bisnes ini. Oleh itu anda tidak perlu mengeluarkan duit simpanan anda atau meminjam wang dari bank.Jika anda mengatakan YA dan ingin memulakan bisnes ini.

Sertai team Mybiznet dalam perniagaan Tupperware, sekarang !!! Pelbagai kelebihan yang bakal anda perolehi apabila anda sertai kami, yang pasti anda tidak akan perolehi daripada team yang lain... Apa kelebihan kami??

1. Diketuai oleh Leader yang mesra, prihatin dan senang dihubungi setiap masa.

2. Team Mybiznet telah berjaya melahirkan ramai STAR dan VIP Consultant, serta dalam proses menyusun strategi untuk melahirkan kumpulan Director seramai mungkin.

3. Mybiznet menyediakan web yang ber'shopping cart' yang amat praktikal serta memudahkan urusan pembelian melaluinya, dan yang pasti boleh diakses oleh semua dealer/ consultant di bawahnya. MyBizNet Web

4.Untuk pembelian RM100+, barangan anda akan dihantar secara PERCUMA ke semua lokasi di Semenanjung Malaysia. Harga pos dikenakan untuk semua penghantaran ke Sarawak, WP Labuan dan Sabah.

5. Setiap consultant akan dibekalkan dengan katalog percuma setiap kali kempen baru..

Yuran keahlian Tupperware hanya RM60.